Morten Holm

Morten Holm 

Associate Professor, Ph.
Copenhagen Business School

Troels Kyhn Jakobsen, ABC Softwork

Troels Kyhn Jakobsen

Client Director,
ABC Softwork

Webinar:
Kundelønsomhed på agendaen

Professor Morten Holm fra Copenhagen Business School deler sine erfaringer med at analysere kundelønsomheden på tværs af brancher.

I hvilke brancher og typer af virksomheder er kundelønsomheden under særligt pres? Hvordan får man indsigt i sine kunder lønsomhed, og hvilket udbytte kan man forvente?

Highlights fra webinaret 

[05:10] Hvor ligger din virksomhed i trade-off trekanten?

[10:50] Var kundeprogrammet i Danske Bank galt eller genialt?

[17:10] Kundelønsomheden er under pres, når konkurrencen er hård og kompleksiteten er høj.

[19:42] Der ligger to pubs i samme gade…

[24:20] Sådan laver du et kunderegnskab baseret på cost-to-serve.

[34:20] Vi afliver myten om at kunde-lønsomhed går ud over kunde-oplevelsen.

[40:28] 7 gode grunde til at gå i gang.

[44:20] Sådan kommer du i gang – på en måned.

[51:18] Start småt, brug de data I allerede har og 5 andre gode råd.   

Kan ses on-demand

DATO
Kan ses on-demand

Dine værter på webinaret

Morten Holm

Morten Holm

Associate Professor & Ph.D, Copenhagen Business School

Troels Kyhn Jakobsen, ABC Softwork

Troels Kyhn Jakobsen

Client Director, ABC Softwork