Customer Success
Vi er med dig hele vejen

Din strategiske samarbejdspartner
Flere hundredevis af projekter har givet os stor erfaring og viden indenfor brugen af data og analyser til at undgå at miste indtjening og øge væksten.
Vores team af strategiske konsulenter vil udgøre en sparringspartner for din virksomhed og sikre, at du træffer de rette beslutninger og får det korrekte tekniske og praktiske set-up.
Mere end bare support
Vi ved hvor stor en indsats, der skal lægges i projekter, før de lykkes. Derfor har vi sammensat et Customer Success Team, som er til rådighed for dig på en måde, der strækker sig langt ud over en almindelig supportlinje. Forvent en partner, der aldrig stopper med at drive dit projekt fremad, der følger dine KPI’er tæt, og som proaktivt rækker ud, hvis alt ikke er, som det skal være.
Vores Customer Success inkluderer en række af værdiskabende services, der sikrer, at du kan være tryg ved din løsning.
Med Customer Success får du:

Customer Success Management
Et team, der sørger for dit projekts succes og ROI. Det gør de gennem professionelle serviceydelser indenfor forretningsanalyser og forretningsstrategi.

ABC Academy
For at dit projekt lykkes, er det afgørende, at dine medarbejder opnår de nødvendige færdigheder. Det sikrer vi gennem ABC Academy – en pakke bestående at onboarding-forløb, gentagne kurser, webinarer og en-til-en online sessioner.

ABC Breakfast Club
Hvert år afholder vi ABC Breakfast Club – et VIP event, hvor ledere fra store danske virksomheder deler virksomhedscases og best practice indenfor brugen af ABC Cloud.

Business Review
Vi afholder løbende et statusmøde (Business Reviews) med sponsoren i din virksomhed. Her sikrer vi, at jeres løsning fortsat opfylder jeres behov, at brugerne har opnået de rette færdigheder, og at resultater på bundlinjen opnås.
Dit Customer Success Team

CLIENT DIRECTOR
I spidsen af dit Customer Success Team finder du vores Client Director. Han er ansvarlig for, at dit projekt bliver succesfuldt. Hans fokus ligger den langvarige og fortsatte værdi af din løsning, på brugeradoption og på projektleverancer.

CUSTOMER SUCCESS MANAGER
Til dit projekt vil du få tilknyttet en Customer Success Manager, der bliver en tæt partner for din virksomhed. Han er ansvarlig for implementering af løsningen, onboarding og den løbende værdiskabelse.

FORRETNINGSANALYIKER
Forretningsanalytikeren håndterer projektet og den daglige support. Hendes opgave er at assistere Customer Success Managers og brugere med rapportindstillinger, funktionaliteter og supportanmodninger.
Klar til at gå i gang?
Lad ikke kompleksitet bremse din forretning. Book en gratis demo med en af vores rådgivere og se, om vores software, ABC Cloud, kan skabe værdi i din virksomhed.