Logistik

Vi hjælper dig med at reducere kompleksitet og sikre en effektiv logistikfunktion

Kompleksitet er logistikfunktionens værste fjende. Lider du af det, vil du opleve at: 

Icon

Du ikke har overblik over mest værdifulde produkter og leverandører

Icon

Flaskehalse i vareflowet, sænker performance og giver utilfredse kunder

Dit team bruger deres tid på analyser. Men KPI'erne forbedres ikke

Trade off triangle

Din Service Level Agreement er nøglen til glade kunder og lavt lagerniveau

Vi hjælper dig med at definere Service Level Agreements og bruge ABC Cloud til at monitorere afvigelser i serviceniveauet, overlager og cost-to-serve.

Din logistik i ABC Cloud

En datadreven tilgang er afgørende for at logistikafdelingen kan prioritere sine ressourcer rigtigt. ABC Cloud giver dig et overblik over din leveringssikkerhed, lagerværdi og omsætningshastighed.

Vi hjælper dig med at bruge den viden til at udvikle Service Level Agreeements der sikrer, at parametre som leveringstider og pris er i overensstemmelse med resten af organisationen. 

ABC Cloud For Logistics
ABC Cloud For Logistics

Service Level Framework

Brug Service Level Framework til at definere Service Level Agreements for hvert segment.

Tidlige advarsler og alarmer

Regelbaserede analyser i ABC Cloud advarer dig om kritiske afvigelser, overlager og lav lagerbeholdning.

ABC Cloud For Logistics
ABC Cloud For Logistics

Nemt overblik over dine omkostninger

Brug ABC Cloud til at bryde dine omkostninger ned i mindre dele, der gør det nemt at forstå dine største cost drivers.

ABC Cloud For Logistics

Service Level Framework

Brug Service Level Framework til at definere Service Level Agreements for hvert segment.

ABC Cloud For Logistics

Tidlige advarsler og alarmer

Regelbaserede analyser i ABC Cloud advarer dig om kritiske afvigelser, overlager og lav lagerbeholdning.

ABC Cloud For Logistics

Nemt overblik over dine omkostninger

Brug ABC Cloud til at bryde dine omkostninger ned i mindre dele, der gør det nemt at forstå dine største cost drivers.

VI FOKUSERER PÅ AT SKABE VÆRDI FOR VORES KUNDER.

“Før brugte vi Excel til at skabe et overblik. Det var en jungle at skulle gøre alt det, vi kan nu.

LAGERCHEF, BRIAN AAKÆR
MERCEDES BENZ CPH

Brian Aakjær, Mercedes Benz

Vores hold af eksperter guider dig hele vejen

Vores Customer Success Team har gennemført +100 kundeprojekter og ved bedre end nogen anden, hvordan man bruger data og analyser til at undgå at tabe indtjening.

De slipper dig ikke, før du og din virksomhed er på rette vej mod bedre indtjening og profitabel vækst.

3 simple trin for at undgå at tabe penge på manglende overblik over din logistik

Fortæl os om dine udfordringer

Book en uforpligtende demo med en ABC ekspert og se, om vores løsning kan hjælpe din virksomhed.

Vores analytikere sætter din løsning op

I samarbejde med dig sætter vores analytikere din løsning op, så du kan gå live indenfor 4 uger.

Skab bedre indtjening efter 3 måneder

Vi hjælper dig hele vejen til succes. Vores 4-ugers hypercare gør, at du kan handle og få ROI på 3 måneder.

Vores priser er fleksible. Få ROI indenfor 3 måneder

Vi har en løsning til virksomheder af alle størrelser. Sammen fastsætter vi en pris, der matcher dit budget. Og så lover vi ROI indenfor 3 måneder.