Indkøb

Vi hjælper dig med at sikre de rette varer i de rette mængder

Indkøbere er bl.a. ansvarlige for korrekt lagerbeholdning. Men uforudsigelige efterspørgselsmønstre gør det svært. Du kan opleve udfordringer som: 

Tab af penge grundet for mange døde varer

Working capital

Stigende working capital som hæmmer likviditeten

Ubalance i kundetilfredshed og lagerbeholdning

Reorder Point Model

At holde kunderne glade med et lavt lagerniveau er Indkøberes ultimative styrke – og udfordring

Imens salgsafdelingen ønsker mere på lager, så tvinger økonomiafdelingen dig til at holde omkostningerne nede.

Vi hjælper dig med at opsætte og bruge vores Service Level Framework til at balancere lagerværdi og servicegraden på dine varer.

Balancér lagerværdi og servicegrad med ABC Cloud

Vi hjælper dig med at udvikle og automatisere dine analyser af efterspørgselsmønstre på den enkelte vare og forstå dine leverandørrelationer. Og så hjælper vi dig med at udvikle en differentieret strategi i dit Indkøb.

Med andre ord er vi med dig helt fra udviklingen af analyserne og til konkret handling i hverdagen, der gør dig i stand til at fastholde en lav lagerværdi og samtidig sikre en høj servicegrad. 

ABC Cloud for Procurement
ABC Cloud for Procurement

Service Level Framework

Brug Service Level Framework til at definere Service Level Agreements for hvert segment.

Tidlige advarsler og alarmer

Regelbaserede analyser i ABC Cloud advarer dig om kritiske afvigelser, overlager og lav lagerbeholdning.

ABC Cloud for Procurement
ABC Cloud for Procurement

Automatiser din planlægning

ABC Cloud beregner min/max lagerværdi baseret på dit Service Level Framework.

ABC Cloud for Procurement

Service Level Framework

Brug Service Level Framework til at definere Service Level Agreements for hvert segment.

ABC Cloud for Procurement

Tidlige advarsler og alarmer

Regelbaserede analyser i ABC Cloud advarer dig om kritiske afvigelser, overlager og lav lagerbeholdning.

ABC Cloud for Procurement

Automatiser din planlægning

ABC Cloud beregner min/max lagerværdi baseret på dit Service Level Framework.

VI FOKUSERER PÅ AT SKABE VÆRDI FOR VORES KUNDER.

“Den her platform, der kan fortælle os så meget om vores produkter og kunder har gjort en kæmpe forskel

PURCHASER, JOSEFINE S. CHRISTENSEN
SPECIFIC PHARMA

Josefine S Christensen

Vores hold af eksperter guider dig hele vejen

Vores Customer Success Team har gennemført +100 kundeprojekter og ved bedre end nogen anden, hvordan man bruger data og analyser til at undgå at tabe indtjening.

De slipper dig ikke, før du og din virksomhed er på rette vej mod bedre indtjening og profitabel vækst.

3 simple trin for at undgå at tabe penge på ubalance mellem lagerværdi og servicegrad

Fortæl os om dine udfordringer

Book en uforpligtende demo med en ABC ekspert og se, om vores løsning kan hjælpe din virksomhed.

Vores analytikere sætter din løsning op

I samarbejde med dig sætter vores analytikere din løsning op, så du kan gå live indenfor 4 uger.

Skab bedre indtjening efter 3 måneder

Vi hjælper dig hele vejen til succes. Vores 4-ugers hypercare gør, at du kan handle og få ROI på 3 måneder.

Vores priser er fleksible. Få ROI indenfor 3 måneder

Vi har en løsning til virksomheder af alle størrelser. Sammen fastsætter vi en pris, der matcher dit budget. Og så lover vi ROI indenfor 3 måneder.