Er du vores nye
Junior Content Marketing Manager?

Elsker du at lave lækkert indhold? Ved du lige præcis hvad der er ’hot or not’, når det kommer til det visuelle udtryk?  Og drømmer du om et arbejde, hvor du kan tage din content-skills til nye højder?

Hvis ja, ja, og ja, så har vi den perfekte stilling til dig 🤙🏼

Hos ABC Softwork søger vi nemlig lige nu en Junior Content Marketing Manager til at assistere vores team med at drive endnu flere leads ved hjælp af værdiskabende content på tværs af vores kanaler.

Lad os introducere os selv 👋🏼

ABC Softwork er en lille SaaS virksomhed med masser af fart på. Hos os er der højt til loftet og ingen grænser for, hvilke skøre og kreative ideer du kan føre ud i livet. Kan du få ideen, udføre den og forklare hvorfor den er absolut fantastisk, så er der ingen til at stoppe dig.

Med andre ord får du en høj grad af frihed og masser af ansvar.

Vores kontorer ligger centralt på toppen af IT-Universitetet i København, hvor du vil have din daglige gang. Her er stemningen uformel, firmastrukturen er flad og vores teams trivsel er førsteprioritet. Det betyder bl.a. også, at vi har tillid til, at du kan styre din tid. Din arbejdsplads er altså primært er på kontoret, men har du brug for at arbejde hjemme en gang i mellem, så gør du bare det.

Hvad laver vi? Vi hjælper vores kunder med at bruge data og analyser til at øge deres indtjening. Hvordan vi helt nøjagtig gør det, lover vi at fortælle dig meget mere om! Og før du falder ned af stolen af kedsomhed, så giv os lige en chance 🤪 – det er nemlig ret så fedt at gøre en forskel for nogle af Danmarks mest succesfulde virksomheder.

Dine primære arbejdsopgaver vil være at:

  • Udvikle content og kommunikation på tværs af kanaler, der går direkte i hjertet på vores målgruppe – lige fra blog posts og whitepapers til landing pages og videoer.
  • Sikre den røde tråd i kommunikationen på tværs af vores kanaler.
  • Holde vores to websites abcsoftwork.dk og abcsoftwork.com opdateret med visuelt indbydende indhold.
  • Samarbejde med vores marketingbureau og sikre, at I løbende optimerer på marketingindsatser – vi har for nyligt hyret et bureau, som du også vil kunne sparre med.
  • Styre og forbedre vores email marketing automation.
  • Løbende måle på effekten af de overordnede marketingaktiviteter, rapportere dem og igangsætte tiltag, der forbedrer dem sammen med dit team og marketingbureauet.

Vi ser gerne, at du:

  • Læser en videregående uddannelse inden for marketing eller kommunikation
  • Kan sætte dig ind i, hvordan kunder tænker, hvor de er i købsrejsen og at du kan tilpasse din kommunikation derefter. Det mener vi nemlig er vejen til konverteringer.
  • Har stærke visuelle kompetencer. Det er en fordel, hvis du har erfaring med Adobe Creative Cloud.
  • Kan optage og redigere video.
  • Har erfaring med WordPress og webdesign.
  • Er dygtig til at kommunikere på både dansk og engelsk.

Kan du ikke tjekke alt af på listen, så søg alligevel! Det vigtigste er, at du har modet til at lære, energien til at eksekvere og glimtet i øjet 💫

Praktisk:

  • Stillingen er placeret på vores kontorer på IT-Universitetet i København
  • Arbejdstiden vil være 15 timer pr. uge. Vi er selvfølgelig fleksible i dine eksamensperioder og forventer det samme fra dig i travle perioder.
  • Opstart hurtigst muligt! Gerne allerede i december. Så skynd dig at sende din ansøgning!

Send os en motiveret ansøgning, CV og karakterblad så hurtigt som muligt. Vi afholder samtaler løbende.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores Service Designer, Emma Cathrine Lykke Christensen på +45 42762013

Har vi fanget din interesse? Så er det din tur til at fange vores! 🔥