
Morten Holm
Associate Professor, Ph.
Copenhagen Business School

Troels Kyhn Jakobsen
Client Director,
ABC Softwork
Webinar:
Kundelønsomhed på agendaen
Professor Morten Holm fra Copenhagen Business School deler sine erfaringer med at analysere kundelønsomheden på tværs af brancher.
I hvilke brancher og typer af virksomheder er kundelønsomheden under særligt pres? Hvordan får man indsigt i sine kunder lønsomhed, og hvilket udbytte kan man forvente?
Highlights fra webinaret
[05:10] Hvor ligger din virksomhed i trade-off trekanten?
[10:50] Var kundeprogrammet i Danske Bank galt eller genialt?
[17:10] Kundelønsomheden er under pres, når konkurrencen er hård og kompleksiteten er høj.
[19:42] Der ligger to pubs i samme gade…
[24:20] Sådan laver du et kunderegnskab baseret på cost-to-serve.
[34:20] Vi afliver myten om at kunde-lønsomhed går ud over kunde-oplevelsen.
[40:28] 7 gode grunde til at gå i gang.
[44:20] Sådan kommer du i gang – på en måned.
[51:18] Start småt, brug de data I allerede har og 5 andre gode råd.
Kan ses on-demand
DATO
Kan ses on-demand
Dine værter på webinaret

Morten Holm
Associate Professor & Ph.D, Copenhagen Business School

Troels Kyhn Jakobsen
Client Director, ABC Softwork