Dette indeholder Business Analytics as a Service – pakken hos os

Vi leverer BAaaS-løsninger indenfor næsten alle områder af din virksomhed, der sikrer forbedrede KPI’er. Uanset hvilket område du starter med, vil din løsning altid bestå af disse elementer:

Business Analytics

Måling af KPI'er
Analyser

Vi starter ethvert projekt med at få et overblik over status quo. Det gør vi ved at udarbejde analyser som giver dig det nødvendige overblik og indsigter, du kan handle på.  

Analyserne er fundamentet for vores videre undersøgelse af, hvorfor tallene er som de er, og hvad der skal til for at forbedre dem.

Analyser
Automatisering

Hvis du skal skabe en forandring netop der, hvor du er allermest dygtigt, så er det afgørende, at du ikke spilder din tid på at opdatere analyser med friske tal. 

For at du kan udnytte din tid til fulde automatiserer vi analyserne, så du kan få dine indsigter opdateret og serveret hver dag helt uden at løfte en finger.

Handling
Handling der forbedrer KPI'er

Vi ved, at nøglen til succes er eksekvering. Derfor leverer vi indsigter, dit team ikke kan undgå at handle på. 

Service

Best Practice
Customer Success Team, der er med dig hele vejen

Vores Customer Success Team er fundamentet for alt, hvad vi leverer. De er eksperter i at forstå din virksomheds udfordringer og give dig det rette analytiske set up. Og så ved de præcist, hvad du skal gøre, for at forbedre dine KPI’er. 

Customer Success er ikke bare support. De er med dig hele vejen. 

Best practiceOnboarding CS ManagerBusiness ReviewBusiness Analyst
Vores team har best practice viden fra over 100 projekter. En viden du kan udnytte direkte i din virksomed.Customer Success klæder dit team på til at udnytte jeres løsning til fulde gennem brugertræning

Customer Success Manageren følger dig hele vejen og sikrer din løsnings løbende ROI.
Lorem Ipsum

Business Review er et halvårligt evalueringsmøde, hvor vi gennemgår din løsnings performanceBusiness Analysts hjælper dig med at implementere modeller, rapporter og change requests.

 

Læs om Customer Success her